Nowa wersja – Comarch e-Sklep 2019

Jako partnerzy Comarch ERP z przyjemnością informujemy o udostępnieniu nowej wersji systemu Comarch e-Sklep w wersji 2019.

Nowa wersja Comarch e-Sklep udostępnia funkcje wspierające zakupy dla klientów detalicznych i hurtowych oraz funkcje wspierające pozycjonowanie sklepu. Rozszerzono integrację z Allegro, z Google Analytics oraz zautomatyzowano proces zarządzania domenami sklepu.

SPOŚRÓD NOWOŚCI I ZMIAN W WERSJI 2019 NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ ZASŁUGUJĄ:

Comarch e-Sklep B2B, Comarch e-Sklep wersje: Light, Standard, Enterprise:

  • Dodano funkcję ponownego zamawiania towarów z zamówień historycznych poprzez kopiowanie pozycji z tego zamówienia do koszyka.
  • Dodano funkcję wysyłania przypomnienia e-mail o konieczności dokończenia płatności online dla nieopłaconych zamówień. Wysyłka realizowana po określonym przez sklep czasie od złożenia zamówienia.
  • Wprowadzono możliwość wyświetlania linków do strony z kategoriami tylko na podstawie kategorii najniższego poziomu.
  • Wprowadzono funkcję oznaczenie towaru nieaktywnego w sklepie jako towar archiwalny. Dzięki temu dla stron z towarem archiwalnym nie jest zwracany status 404.
  • Wprowadzono zmiany w działaniu przekierowań 301. Dla sklepów z zainstalowanym certyfikatem SSL przekierowanie jest realizowane bezpośrednio na stronę z protokołem https.
  • Rozszerzono integrację z Allegro o możliwość konfiguracji, z którego cennika będą pobierane ceny podczas wystawiania aukcji na Allegro.
  • Zmieniono sposób dodawania kont Allegro. Podczas dodawania konta autoryzacja odbywa się bezpośrednio w serwisie Allegro. W sklepach, w których konta zautoryzowane zostały w Allegro warunki reklamacji, zwrotów i gwarancji pobierane są z konfiguracji konta na Allegro.
  • Wprowadzono zmiany w obsłudze atrybutów. Zmiana ta wymaga by synchronizacja do sklepu odbywała się z systemów ERP w wersji 2019.
  • Wprowadzono zmiany optymalizacyjne w zakresie skrócenia czasu potrzebnego do wyświetlania rabatów dla grup towarowych w sklepach pracujących z Comarch ERP Altum.
  • Rozszerzono integrację z Ulepszone e-commerce Google Analytics o następujące akcje: dodawanie towaru do koszyka, wybór płatności, logowanie i rejestracja.
  • Zmieniliśmy sposób konfiguracji GTM. Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi przez Google w konfiguracji dostępne są dwa oddzielne pola na skrypty, które mają dodane w sekcji head i body na stronie sklepu.
  • Zoptymalizowaliśmy proces pobierania zamówień i statusów zamówień dla integracji z Kup teraz na Ceneo.
  • Dostosowaliśmy integrację z płatnością Dotpay do aktualnych do aktualnych wymagań w zakresie ochrony integralności parametrów przekierowania (CHK).

Wprowadzono następujące funkcje wzbogacające Comarch e-Sklep B2B:

  • Dodano funkcję importu towarów do koszyka z pliku csv.

Szablony graficzne: Bursztyn, Opal, Agat, Szafir:

  • Wyświetlanie kodu towaru w szablonach uzależniono od parametru „Nie wyświetlaj kodu towaru”.
  • Wyświetlanie rabatów w profilu klienta zostało uzależnione od parametru „Wyświetlaj informację o rabatach w profilu klienta”.
  • W profilu klienta dodano paginację dla elementów zamówienia.
  • Dodano możliwość zmiany grafiki pinezki na mapie POO.
  • Zmieniono sposób obsługi formularzy kontaktowych w szablonach. Dzięki temu ograniczone zostanie wysyłanie spamu przez roboty internetowe.

Comarch e-Sklep panel administracyjny:

  • Dodano funkcję zarządzania domenami sklepu w panelu administracyjnym sklepu. Administrator sklepu może samodzielnie dodawać i usuwać domeny dla sklepu.
  • Na stronie głównej w panelu administracyjnym dodano informację o niepoprawnych synchronizacjach. Jeżeli w przeciągu ostatnich 48 godzin w trakcie synchronizacji z ERP wystąpiły błędy to po zalogowaniu do panelu zostanie wyświetlona informacja o tym fakcie.
  • Wprowadzono możliwość sortowania listy paczek InPost po kolumnie „Paczka do zamówienia”.
  • Udostępniono funkcję usuwania przekierowań 301 na liście w panelu administracyjnym.

W RAZIE PYTAŃ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!