Oferta dla biur rachunkowych

Zapoznaj się z ofertą programów Comarch dla biur rachunkowych

Oferujemy dwa rozwiązania najczęściej wybierane przez biura rachunkowe oraz doradców podatkowych. Oprogramowania składają się z modułów, które można bardzo łatwo i dowolnie rozbudować, a ich pełna integracja oraz jedna baza danych sprawiają, że dane wprowadzane są do systemu tylko raz.

w modelu chmury

Instalacja oprogramowania oraz praca odbywa się na serwerach dostawcy usługi, a nie na komputerze użytkownika. Aby móc korzystać z programu w chmurze wystarczy skorzystać z aplikacji Comarch ERP Optima SaaS.

w modelu stacjonarnym

Program instalowany jest na firmowym serwerze, dzięki temu daje możliwość indywidualnego oraz samodzielnego zarządzania systemem.

W obu programach dostępne są:

Moduły do ewidencji

  • Księga Podatkowa jest modułem do prowadzenia uproszczonej i pełnej księgowości firm, zarządzania środkami trwałymi oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, a także ewidencjonowanie VAT w celu obliczenia podatku od towarów i usług oraz prawidłowego wyliczenia deklaracji VAT.

  • Księga Handlowa usprawnia pracę dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków oraz przesyłania elektronicznych deklaracji.

  • Płace i Kadry, czyli obsługa m.in. procesu kadrowo-płacowego wraz z opcjonalnym portalem pracownika dostępnym z przeglądarki internetowej.

  • Środki trwałe umożliwiają prowadzenie dla klientów ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

  • Kasa / Bank łączy wszystkie zagadnienia związane z przepływem środków pieniężnych w firmie. Posiada informacje o każdym zdarzeniu finansowym, które ma miejsce w przedsiębiorstwie.

jest modułem do prowadzenia uproszczonej i pełnej księgowości firm, zarządzania środkami trwałymi oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, a także ewidencjonowanie VAT w celu obliczenia podatku od towarów i usług oraz prawidłowego wyliczenia deklaracji VAT. 

usprawnia pracę dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków oraz przesyłania elektronicznych deklaracji.

czyli obsługa m.in. procesu kadrowo-płacowego wraz z opcjonalnym portalem pracownika dostępnym z przeglądarki internetowej.

umożliwiają prowadzenie dla klientów ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

łączy wszystkie zagadnienia związane z przepływem środków pieniężnych w firmie. Posiada informacje o każdym zdarzeniu finansowym, które ma miejsce w przedsiębiorstwie.

Moduły do zarządzania

  • Biuro Rachunkowe jest wsparciem w procesie zarządzania oraz optymalizacji wykorzystywania dostępnych zasobów.

  • Obieg Dokumentów pozwala na prowadzenie elektronicznej ewidencji dokumentów, planowanie zadań w terminarzu, obsługę skrzynki mailowej oraz tworzenie automatycznych faktur cyklicznych.

  • CRM, czyli narzędzie do obsługi kontaktów z klientami oraz urzędami skarbowymi i tworzenia ofert.

  • Analizy BI moduł do tworzenia raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu.

  • Pulpit Menadżera, dzięki niemu możliwe jest udostępnianie danych klienta biura rachunkowego przez internet.

  • Internetowa Wymiana Dokumentów (IWD) pozwala na szybką wymianę dokumentów pomiędzy klientem i biurem rachunkowym.

jest wsparciem w procesie zarządzania oraz optymalizacji wykorzystywania dostępnych zasobów.

pozwala na prowadzenie elektronicznej ewidencji dokumentów, planowanie zadań w terminarzu, obsługę skrzynki mailowej oraz tworzenie automatycznych faktur cyklicznych.

czyli narzędzie do obsługi kontaktów z klientami oraz urzędami skarbowymi i tworzenia ofert.

moduł do tworzenia i raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu.

dzięki niemu możliwe jest udostępnianie danych klienta biura rachunkowego przez internet.

pozwala na szybką wymianę dokumentów pomiędzy klientem i biurem rachunkowym.

Zachęcamy do wdrożenia programu. Z nim zaoszczędzisz czas, zyskasz nowych klientów oraz będziesz miał dostęp do szczegółowych analiz danych dotyczących Twoich klientów i Twojego biura rachunkowego. Zainwestuj w system, który przyniesie Tobie, Twojej firmie i Twoim pracownikom same korzyści.

Korzyści dla Biura Rachunkowego

iKsięgowość 24 – Społeczność Biur Rachunkowych, czyli serwis internetowy, który umożliwia promowanie Twojego biura i świadczonych usług. Dzięki niemu pozyskasz nowych klientów, utrzymasz i usprawnisz kontakt z obecnymi klientami biura, a także zapewnisz bezpieczeństwo danych.

Comarch XT dla Biur Rachunkowych – pozwala na szybką wymianę dokumentów między klientem, który posiada ten program a Twoim biurem, tylko wtedy, jeśli Twoje biuro rachunkowe należy do Społeczności Biur Rachunkowych.

IBARD dla Biur Rachunkowych – dzięki temu narzędziu zapewnisz bezpieczeństwo danych firmowych. Wszystkie kopie bezpieczeństwa danych wykonywane są automatycznie. Program umożliwia również szybki i bardzo łatwy dostęp do danych przez internet.

Chciałbyś wypróbować wersję demo programu Comarch ERP Optima?

Zapraszamy do pobrania i przetestowania darmowej wersji programu Optima demo, który dostępny jest przez 60 dni. Program posiada pełną funkcjonalność oraz dostępne są wszystkie moduły

Zapoznaj się z cennikiem Comarch ERP Optima

lub dowiedz się więcej informacji o programach kontaktując się z nami.
  • Mobilność – możemy korzystać z programu i mieć dostęp do swojej firmy w dowolnym miejscu i czasie.
  • Brak zakupu serwera – program dla firm znajduje się na serwerach producenta firmy Comarch.
  • Możliwość dowolnej rozbudowy modułów.
  • Dwie możliwości kupna: miesięczna, stała opłata za program lub kupno całej licencji programu.