Programy dla biur rachunowych
Zapoznaj się z ofertą programów Comarch dla biur rachunkowych
Oferujemy dwa rozwiązania najczęściej wybierane przez biura rachunkowe oraz doradców podatkowych. Oprogramowania składają się z modułów, które można bardzo łatwo i dowolnie rozbudować, a ich pełna integracja oraz jedna baza danych sprawiają, że dane wprowadzane są do systemu tylko raz.

Oferujemy oprogramowanie w dwóch modelach:
w modelu chmury
w modelu stacjonarnym
W obu programach dostępne są:
Moduły do ewidencji
- Księga Podatkowa jest modułem do prowadzenia uproszczonej i pełnej księgowości firm, zarządzania środkami trwałymi oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, a także ewidencjonowanie VAT w celu obliczenia podatku od towarów i usług oraz prawidłowego wyliczenia deklaracji VAT.
- Księga Handlowa usprawnia pracę dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków oraz przesyłania elektronicznych deklaracji.
- Płace i Kadry, czyli obsługa m.in. procesu kadrowo-płacowego wraz z opcjonalnym portalem pracownika dostępnym z przeglądarki internetowej.
- Środki trwałe umożliwiają prowadzenie dla klientów ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Kasa / Bank łączy wszystkie zagadnienia związane z przepływem środków pieniężnych w firmie. Posiada informacje o każdym zdarzeniu finansowym, które ma miejsce w przedsiębiorstwie.
jest modułem do prowadzenia uproszczonej i pełnej księgowości firm, zarządzania środkami trwałymi oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, a także ewidencjonowanie VAT w celu obliczenia podatku od towarów i usług oraz prawidłowego wyliczenia deklaracji VAT.
usprawnia pracę dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków oraz przesyłania elektronicznych deklaracji.
czyli obsługa m.in. procesu kadrowo-płacowego wraz z opcjonalnym portalem pracownika dostępnym z przeglądarki internetowej.
umożliwiają prowadzenie dla klientów ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
łączy wszystkie zagadnienia związane z przepływem środków pieniężnych w firmie. Posiada informacje o każdym zdarzeniu finansowym, które ma miejsce w przedsiębiorstwie.
Moduły do zarządzania
- Biuro Rachunkowe jest wsparciem w procesie zarządzania oraz optymalizacji wykorzystywania dostępnych zasobów.
- Obieg Dokumentów pozwala na prowadzenie elektronicznej ewidencji dokumentów, planowanie zadań w terminarzu, obsługę skrzynki mailowej oraz tworzenie automatycznych faktur cyklicznych.
- CRM, czyli narzędzie do obsługi kontaktów z klientami oraz urzędami skarbowymi i tworzenia ofert.
- Analizy BI moduł do tworzenia raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu.
- Pulpit Menadżera, dzięki niemu możliwe jest udostępnianie danych klienta biura rachunkowego przez internet.
- Internetowa Wymiana Dokumentów (IWD) pozwala na szybką wymianę dokumentów pomiędzy klientem i biurem rachunkowym.
jest wsparciem w procesie zarządzania oraz optymalizacji wykorzystywania dostępnych zasobów.
pozwala na prowadzenie elektronicznej ewidencji dokumentów, planowanie zadań w terminarzu, obsługę skrzynki mailowej oraz tworzenie automatycznych faktur cyklicznych.
czyli narzędzie do obsługi kontaktów z klientami oraz urzędami skarbowymi i tworzenia ofert.
moduł do tworzenia i raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu.
dzięki niemu możliwe jest udostępnianie danych klienta biura rachunkowego przez internet.
pozwala na szybką wymianę dokumentów pomiędzy klientem i biurem rachunkowym.
Zachęcamy do wdrożenia programu. Z nim zaoszczędzisz czas, zyskasz nowych klientów oraz będziesz miał dostęp do szczegółowych analiz danych dotyczących Twoich klientów i Twojego biura rachunkowego. Zainwestuj w system, który przyniesie Tobie, Twojej firmie i Twoim pracownikom same korzyści.
Korzyści dla Biura Rachunkowego
iKsięgowość 24 – Społeczność Biur Rachunkowych, czyli serwis internetowy, który umożliwia promowanie Twojego biura i świadczonych usług. Dzięki niemu pozyskasz nowych klientów, utrzymasz i usprawnisz kontakt z obecnymi klientami biura, a także zapewnisz bezpieczeństwo danych.
Comarch XT dla Biur Rachunkowych – pozwala na szybką wymianę dokumentów między klientem, który posiada ten program a Twoim biurem, tylko wtedy, jeśli Twoje biuro rachunkowe należy do Społeczności Biur Rachunkowych.
IBARD dla Biur Rachunkowych – dzięki temu narzędziu zapewnisz bezpieczeństwo danych firmowych. Wszystkie kopie bezpieczeństwa danych wykonywane są automatycznie. Program umożliwia również szybki i bardzo łatwy dostęp do danych przez internet.
Oferujemy również wersję demo programu Comarch ERP Optima!
Zapraszamy do pobrania i przetestowania darmowej wersji programu Optima demo, który dostępny jest przez 30 dni. Program posiada pełną funkcjonalność oraz dostępne są wszystkie moduły
- Mobilność – możemy korzystać z programu i mieć dostęp do swojej firmy w dowolnym miejscu i czasie.
- Brak zakupu serwera – program dla firm znajduje się na serwerach producenta firmy Comarch.
- Możliwość dowolnej rozbudowy modułów.
- Dwie możliwości kupna: miesięczna, stała opłata za program lub kupno całej licencji programu.